Діти завжди прагнуть до вершини спортивних перемог і заохочувати результати. Але для цього зовсім не варто посилено боротися в спортивних змаганнях, адже є спортивні ігри для школярів, які грунтуються на чудовій фізичній підготовці і не вимагають запеклої боротьби за перше місце. Особливості спортивних ігор для школярів віком від шести до п'ятнадцяти років Як правило, ігри спортивного характеру прийнято розділяти по наявності / відсутності інвентарю, числу учасників, за рівнем специфіки фізичної підготовки чи інтенсивності, а також території, яку займає гра, переможним цілям, системі підрахування очок, сюжетом і т.д. Спортивні ігри рекомендовано чергувати між собою, а між періодами проведення гри робити 10ти хвилинну перерву.
Умовна класифікація ігор для школярів Фізичні ігри для дітей шкільного віку ділять на: ігри на реакцію, куди входять ігри-перетягування (силові ігри), догонялки, пошукові ігри, естафетні (змагальні), ігри з м'ячем (на влучність), скакальні гри.
Командні ігри для школярів
«Табун» Дітей ділять на 2-3 вовка, 1 жеребця і кількох лошат. Всі залишилися діти беруться за руки, утворюючи загін, де знаходяться лошата. Навколо цього загону повинен ходити жеребець і охороняти його. Вовки в цей час повинні потрапити в коло, але якщо жеребець осалить необачного вовка, той виходить з гри. Гра триватиме поки жеребець не «знешкодить» всіх вовків або вовки не «тягнути всіх лошат. Особливості гри: допомагає розвинути командне почуття, швидкість і реакцію. Інвентар відсутня. «Кенгуру» Дітей варто розділити на дві різні за кількістю учасників команди, які змагатимуться в стрибках на одній нозі, при цьому у витягнутій руці тримаючи склянку з водою. Дитина оббігає коло і передає цей стакан наступному учаснику. Переможе та команда, яка буде мати найшвидшу швидкість проходження і більший об'єм води в склянці. Особливості гри (естафети): розвиток спритності, координації. Інвентар: стакан з водою, прапорці або кеглі, що позначають дистанцію.
«Тягни-штовхай» Змагання в себе включає біг на 20-30 метрів. Кожна пара учасників стає один до одного спиною, взявшись за руки. Мета учасників у такій позиції добігти до фінішу і повернутися назад. Складність гри у тому, що один гравець біжить спиною вперед, а другий тому. Гра проходь поетапно, поки не визначиться пара-переможець. Особливості гри (парної естафети): розвиток швидкості, координації. Інвентар: прапорці, що позначають дистанцію. Спортивні ігри, спрямовані на особисту перемогу учасників
«Жабенята» Двом хлопцям дається по 2 аркуша паперу. Після чого вони повинні будуть перейти через умовне болото по так званим купинах. Перший лист кладемо на старт, дитина стає на нього двома ногами, другий лист кладемо перед ним. Ступивши на нього, учасник повинен перекласти другий лист вперед і т.д. Суть гри: швидше дістатися до обумовленого місця і повернутися на старт. Гра в себе включає парні кола в кількості 3-4-х, до 10 хвилин. Особливості гри (змагальної): розвиток швидкості, координації. Інвентар: папір форматом А4, прапорці, що позначають дистанцію.
«Крабики» Дві дитини, розставивши руки в сторони, повинні сісти навпочіпки, потім переставними кроками пересуватися боком. Мета: дістатися до умовного фінішу і повернутися назад. Ускладнити завдання можна за допомогою м'яча, який кожен з учасників буде котити перед собою однією рукою. Гра в себе включає парні кола в кількості 3-4х, до 10 хвилин. Особливості гри (змагальної): спритність, швидкість, координація. Інвентар: тенісні м'ячі, прапорці, що позначають дистанцію. «Рибалки» Кожному з учасників на пояс кріплять нитку (1,5 метра), на якій прив'язаний повітряна кулька. Мета гри: наловити багато риби (лопнути повітряні кулі інших учасників, при цьому стежити, щоб суперники не лопнули твій повітряна кулька).
Гра триватиме, поки не визначиться переможець. Особливості гри (догонялки без ведучого): розвиток спритності, швидкості, реакції. Інвентар: нитки і кульки за кількістю гравців.